Idasims3

Direktlänk till inlägg 30 juni 2014

~Historian om familjen Hoost~ Del.3

Av Ida - 30 juni 2014 14:28

Lilly hade faktiskt inte tänkt så mycket på att skaffa en livspartner i livet, hon trodde faktiskt att ingen skulle vilja ha en som henne, förens hon mötte sin livskärlek...,en ungdom vid namn Malcom Harris. De möttes Online och de bestämde träff redan nästa dag! De var som gjorda för varandra helt enkelt!  

Malcom var också lite annorlunda av sig, han hade blått hår och älskade att spela gitarr. Han var perfekt. Natten gick och Malcom sov över hemma hos Lilly. Tidigt nästa dag var han tvungen att gå, han skulle till sitt deltidsjobb.

Lilly hörde inte av honom på någon dag, hon började bli lite orolig att han övergett henne. Men inte då, han ringde upp henne och bad så om ursäkt för att han inte hört av sig! Hans mamma hade avlidigt och han hade varit hemma och sörjt i några dagar.- Vilken tur, tänkte Lilly. Han hade inte övergett henne!   


Dagen efter hade Lilly faslikt ont i magen och huvudet. Dagen rullade på och Lilly misstänkte att hon kanske bara blivit lite magsjuk. På kvällen kräktes hon i toaletten. Vad var det här? Nästa dag var likadan, och nästa också. Så hn beslutade sig för att gå och kolla upp det på sjukhuset. Efter några testser sa doktorn att hon väntade ett barn. Lilly visste inte hur hon skulle reagera, hon var gravid. Hon hade ett barn inuti sig. Var Malcom pappan? Det måste han vara!

Nu när hon var gravid kunde hon inte jobba. Hon fick ledigt från jobbet (stylist) i några dagar tills barnet var fött. Det skulle bli väldigt fattigt. Tur att hon hade Malcom! Men hur skulle hon berätta om graviditeten för honom? Det kändes omöjligt. När hon inte kunde jobba måste hon ha något annat att sysselsätta sig själv med. Hon läste några böcker om matlagning, men hon tappade fort intresset. Så hon köpte ett skissblock som hon kunde skissa mode idéer i. Det var däremot så roligt att hon snabbt fyllde väggarna i villan med underbara *host* skisser!

  

Nu kunde inte Lilly hålla sig längre! Hon måste berätta för Malcom att hon var gravid! Hon ringde honom och bad honom att komma över. När han kom sprang hon genast ut och gav honom en stor kram! -Är det något speciellt du vill berätta?, frågade Malcom undrande. -Jag är gravid..., sa Lilly. Som tur var så blev Malcom jätte glad över beskedet och gav Lilly tummen upp!

  

(Wow, vilka fina gravidkläder xD)


Lilly kände att det här var början på ett nytt och spännande liv!







 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 30 juni 2014 14:20


  Ja..., hur tror ni att den smakade?   

Av Ida - 29 juni 2014 20:12

När Lilly anlände till villan hon hade fått av barnskötar kvinnan på barnhemmet var hennes första tanke; -Här kommer jag trivas! Lilly hade inte så mycket pengar, det ända hon hade var faktiskt de där 1300£ simdalerna som hon också hade fått av kvinn...

Av Ida - 28 juni 2014 23:51


Nu hade jag tänkt dela med mig av en (inte riktigt legacy, men nästan) historia med mina simmar till er! För ni som inte vet är Legacy är så är det en slaks utmaning man kan köra mot sig själv på Sims. Man ska följa 10 stycken generationer framåt i s...

Av Ida - 28 juni 2014 23:17

Hej! Nu tänkte jag dela med mig av några fusk som jag brukar använda när jag spelar Sims 3! För att öppna fältet där man skriver in sina fuskkoder så trycker du ner följande knappar på ditt tangentbord; Ctrl + Shift + C "On" är för att sätta på fus...

Av Ida - 28 juni 2014 23:09

Hej halloj! Roligt att du hittade hit!    Jag är väldigt ovan på att blogga så mina första inlägg kommer kanske kännas konstiga och opassande... Men jag fösöker mitt bästa för att göra en så bra (bäst) simsblogg för er som möjligt!  Så jag tänkte  de...

Presentation


Heeej! Och Välkommen till Idas simsblogg! Jag som driver bloggen heter Ida och är tretton år! Här kommer jag lägga upp bilder, historier och annan fakta om det fantastiska spelet Sims 3! Ha så skoj!cx

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Hur gamla är mina läsare?
 6 år
 7 år
 8 år
 9 år
 10 - 15 år
 Äldre
 Yngre

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<<
Juni 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards